Nizam Ijam dalam Filem Gudang Kubur Terbitan MIG

Nizam Ijam dalam Filem Gudang Kubur Terbitan MIG
5 (100%) 1 vote

gudang kubur, filem, MIG, david teo, jane lim, lakon, perfileman, pelakon, nora danish, Faizal Hussein

Assalamualaikum.. hari ni aku nak sharekan dengan korang salah satu filem yang aku berjaya melibatkan diri kedalamnya iaitu filem terbitan Metrowealth (MIG) .. Dalam filem ini aku membawa watak kawan kepada watak suporting iaitu kawan kepada pelakon Along Eyzendy dan Eppy Kodiang.. Eppy kodiang membawa watak Ali dan Along membawakan watak Atan…

gudang kubur, filem, MIG, david teo, jane lim, lakon, perfileman, pelakon, nora danish, Faizal Hussein

Banyak pengalaman yang boleh aku share dengan korang iaitu aku pertama kali berlakon di dalam gudang kayu… Merasa sendiri macam mana menjadi seorang tukang kayu..

Aku kongsikan sikit sinopsi filem gudang kubur ni..

Sinopsis : Filem Gudang Kubur mengisahkan pasangan suami isteri Anwar (Faizal Hussein) dan Zarra  (Nora Danish) yang mengalami pelbagai kejadian mistik selepas membeli sebuah gudang untuk perniagaan jubinnya.  Anuar, seorang tauke gudang tidak menyangka dia menjalankan perniagaan di atas tanah kubur.  Mereka tidak menduga bahawa gudang tersebut menyembunyikan satu rahsia sehingga menimbulkan konflik dalam rumah tangga.  Kehadiran pasangan ini juga tidak disenangi ‘sesuatu’ yang sekian lama mendiami gudang kosong itu.  Mereka mula mengalami pelbagai gangguan mistik yang akhirnya mengakibatkan rumah tangga mereka goyah.

Aku share kan la sikit beberapa gambar yang boleh membuatkan korang berdarah hidung… HAHA

gudang kubur, filem, MIG, david teo, jane lim, lakon, perfileman, pelakon, nora danish, Faizal Hussein

gudang kubur, filem, MIG, david teo, jane lim, lakon, perfileman, pelakon, nora danish, Faizal Hussein

gudang kubur, filem, MIG, david teo, jane lim, lakon, perfileman, pelakon, nora danish, Faizal Husseinhahaha cukup2.. pergilah lap hidung korang yang tengah berdarah tu HAHA ….

cukup lah untuk catatan hari ini 😀

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.