Gempak Raya Bersama Jakel 2015

Gempak Raya Bersama Jakel 2015
5 (100%) 1 vote

jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel

Assalamualaikum.. hari ini aku nak share kan dengan korang tentang salah satu promosi hebat yang diadakan oleh salah satu kedai pakaian baju Melayu yang popular di Malaysia iaitu Jakel.. Aku di jemput oleh pihak Jakel untuk merasai sendiri kemeriahan suasana jualan raya yang diadakan oleh Jakel di samping dapat melhat sendiri dengan lebih dekat duta Jakel pada tahun 2015 iaitu Aaron Aziz, Nabil Ahmad, Mia Sarah dan juga Rykal pelakon cilik yang popular dengan drama kanak-kanak.. Animasi popular di Malaysia iaitu Upin dan Ipin menjadi salah satu duta pakaian raya kanak-kanak yang dijual di Jakel..

jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel

jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel

Istimewanya pada tahun ini Jakel menjual lebih satu juta pakaian raya dengan pebagai warna.. Terdapat jugak koleksi Baju raya Aaron Aziz, Koleksi Baju Raya Nabil Ahmad dan Koleksi Baju Raya Upin Ipin by Jakel.. Dengan pelbagai koleksi yang menarik warna yang begitu menyerlah.. pemilihan Nabil Ahmad sebagai duta kali ini lebih kepada menarik minta golongan muda untuk mencuba koleksi pakaian Nabil Ahmad yang disediakan oleh Jakel..

jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel

Pada hari aku datang, aku dapat bertentang mata dengan duta-duta Jakel pada tahun 2015.. Dan yang lebih menarik lagi.. ada lelongan harga runtuh diumumkan oleh duta2 pakaian raya Jakel bagi memberi peluang kepada semua peminat – peminat Jakel dan juga duta Jakel untuk mendapatkan pakaian pilihan mereka dengan lebih rendah !!

jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel

jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel

jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel

jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel

Aaron Aziz mengumumkan lelongan terhadap koleksi Baju Raya Aaron Aziz.. Kalau harga asalnya ialah rm 399.. tapi pada hari tersebut Aaron Aziz dan Jakel telah mengumumkan lelongan serendah rm 150 sekali dengan samping dan butang.. Apa lahi peminat Aaron masa tu.. semua juling mata pilih baju… hehe 😀 Manakala Nabil Ahmad juga telah melakukan lelongan terhadap koleksi baju Nabil Ahmad.. Harga asal nya ialah RM 399.. kemudian Nabil Ahmad mengumumkan turun harga sehingga rm 150.. Dan lebih istimewa lagi hanya 50 pasang terawal sahaja dapat merasa harga tersebut…

jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel

jakel, nabil ahmad, aaron aziz, rykal, mia sarah, media, ceo Jakel, baju raya nabil ahmad, baju raya aaron aziz, baju raya mia sarah, baju raya rykal, baju raya rozita che wan, harga baju raya jakel, kualiti kain jakel, jakel shah alam, alamat jakel, no tel jakel, emel jakel

 

Ramai giler kan!! jangan kata aku x belanja hahaha abang tu pon interframe jugokkk haha

Kalau korang nak merasa dan melihat sendiri kualiti produk dan barangan yang disediakan Jakel untuk raya tahun ni.. Jangan segan silu pilu untuk datang sendiri ke Jakel dan mencuba sendiri koleksi – koleksi yang disediakan oleh Jakel.. Anda pastu puas hati !!!! saya sertakan alamat Jakel untuk memudahkan korang untuk mencari lokasi Jakel..  🙂

 

Jakel
Telefon : 03-26150777
Fax : 03-26150778

atau layari www.jakel.my

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.