Layan Steamboat M2 Cafe & Cattering

Layan Steamboat M2 Cafe & Cattering
5 (100%) 1 vote

Lagi sekali aku di ajak untuk menghadiri satu event makan-makan dia sebuah kedai Steamboat di Jalan Genting Klang Setapak.. Banyak sekarang kedai-kedai makanan yang sedang meningkat naik sekarang di celah-celah kesibukkan bandaraya Kuala Lumpur sekarang… 🙂

Pelbagai juadah yang disediakan dan paling aku suka mesti lah kambing bakar yang di panggang secara Live dan masuk keperut aku pun secara LIVE HAHA… Jadi jom kita layan gambar-gambar makanan yang ada di Steamboat m2 Cafe Setapak ini..

steamboat, m2cafe setapak, steamboat setapak, steamboat murah kuala lumpur, steamboat wangsa maju, steamboat murah, steamboat kuala lumpur, makanan, foodreview,
harga dia yang memang awesome! 😀
steamboat, m2cafe setapak, steamboat setapak, steamboat murah kuala lumpur, steamboat wangsa maju, steamboat murah, steamboat kuala lumpur, makanan, foodreview,
daging panggang.. pergghhh!!

steamboat, m2cafe setapak, steamboat setapak, steamboat murah kuala lumpur, steamboat wangsa maju, steamboat murah, steamboat kuala lumpur, makanan, foodreview,

steamboat, m2cafe setapak, steamboat setapak, steamboat murah kuala lumpur, steamboat wangsa maju, steamboat murah, steamboat kuala lumpur, makanan, foodreview,
aneka makanan steamboat… Nyum2!!!!
steamboat, m2cafe setapak, steamboat setapak, steamboat murah kuala lumpur, steamboat wangsa maju, steamboat murah, steamboat kuala lumpur, makanan, foodreview,
banyak x? hehe
steamboat, m2cafe setapak, steamboat setapak, steamboat murah kuala lumpur, steamboat wangsa maju, steamboat murah, steamboat kuala lumpur, makanan, foodreview,
ada jugak makanan pencuci mulut yang membuatkan aku terliur..hehhe
steamboat, m2cafe setapak, steamboat setapak, steamboat murah kuala lumpur, steamboat wangsa maju, steamboat murah, steamboat kuala lumpur, makanan, foodreview,
Antara blogger yang hadir

Antara blogger yang hadir.. Farid Laham, Tengku Syukri, Lia Omey, MrJocko, Elizabeth Toh, Ayue Jean dan ramai lagi 😀

Kepada semua yang nak mencari kedai steamboat ni.. korang boleh refer alamat ni…

A-01-06, Star Parc Point,
Jalan Taman Ibu Kota off Jalan Genting Kelang,
Kuala Lumpur, Malaysia Klang Valley 53300
GPS: 3.2069081 , 101.7262321

Phone:
601 4757 1297

 

9 thoughts on “Layan Steamboat M2 Cafe & Cattering

  1. Mak dara selalu minum minum di kedai ni sbb mak dara dan sepupu akan buka sebuah gym di belakang kedai ini tak lama lagi.. Gym khas utk wanita saja 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.