IFTAR – Potluck Blogger Cofee Talk Dataran Bawah Shah Alam

IFTAR – Potluck Blogger Cofee Talk Dataran Bawah Shah Alam
Rate this post

Iftar Potluck Blogger Cofee Talk Dataran Bawah Shah Alam



Assalamualaikum… hari ni aku memunculkan diri lagi di majlis blogger.. Kali ini dilangsungkan dengan lebih unik.. Di adakan di Dataran Bawah Shah Alam.. Membawa makanan masing2 dan dicampurkan supaya semua dapat rasa…HEHE tapi sudahnya terlebih jugak makanannya HAHA

datang2 buat gaya MB salam semua orang… HEHE
Seronok bila berborak2 santai macam ni.. Banyak isu2 semasa yang boleh dibincangkan… Ada yang cerita zaman2 silam..huhu Ohmedia team pon ada datang… Agak2 muka aku boleh masuk OhArtis x? paling x pon OhTidak?? haha

sampai dalam 5 minit jer dah gelak… punya la baik diorang punya punchline masing2
Banyak beb makanan dia.. aku ingat makanan x banyak masa aku gerak dari rumah.. Sekali macam2 ada… Nasi minyak, Nasi kuning, Air hijau, Air Laici, Air Nanas, KFC, Kuih berkilo… Aku tak tahu nak makan mana satu dulu huhu

Korang tengok makanan dia.. kalau aku tulis jer xde gambar..korang kata aku tipu..huhu
Masa ni aku pi serang air dulu.. HEHE
Lepas tu apa lagi.. masuk jer waktu terus bahan makanan tanpa segan silu..huhu
aku pulak tetiba jakun pulak aku tengok makanan ni haha
Punchline ada dimana2..huhu
Lepas jer berbuka puasa dengan solat maghrib.. Kitorang pon sembang2… 
Tetiba si Ainna Strawberry Coklat Celup ni cakap kat tepi aku..

Ooooo ni Nizam Ijam.. Tak Tegur pun ehhhh??? Dalam Facebook gambar muka HITAM.. Jumpa depan2 PUTIH pulak…

Terus geng2 menjadi menjadikan Troll ni antara topik utama membahan aku malam tadi… sampai suruh aku tukar domain NizamHitam dot com.. HAHA

Wei… Dia puji aku putih.. Bukan kata aku hitam…selam kepala dalam sungai jap..

HAHA apa2 pon aku tak ambil hati pon.. sebab aku pon banyak gak bahan orang… Tapi yang paling aku tunggu sekali punchline Abang Ensem… memang terbaik dari tanah…. nama pon jutawan Hartanah kan.. 😀

Antara blogger yang datang:

Melastik Bintang, Bro Framestone, Acul, BroFami, Ainaa, SyukriTahir, NamiaCinta, Irwan, Azman Ismail, Ohmedia Crew, BoniKacak,  ladfeamir dan  lain2 (akan diupdate nanti)

P/S: lepas ni dengar citer nak futsal pulak… aku memang dah lama x main ni… xsabo nak nunggunyerrrr hehe

13 thoughts on “IFTAR – Potluck Blogger Cofee Talk Dataran Bawah Shah Alam

  1. Assalamualaikum…

    wow..meriah giler iftar korang.

    aku nie kan..setiap kali org buat gathering ker majlis apa yg melibatkan blogger..mesti aku tak tau.tup2..muncul je post kat entry yg join.

    oo..aku kene terima hakikat yg aku bukan retis atau blogger femes yg follower beribu macam korang.

    #sy sedar siapa diri saya

  2. Kenapa wajah ku tiada didalam entry ni.. ? huhu sedihnya. . tapi nasib baik link ada. tapi salah lah bro.. bukan dot com, tapi dot Net ye.. hehe 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.